קורס הכנה לבחינת מועצת רואי חשבון

מועד סתיו 2024

קורס הכנה לבחינות מועצת רואי חשבון בישראל

בנושא: חשבונאות פיננסית מתקדמת (סופיות), מועד סתיו 2024 (ינואר 25)

מעטפת הכנה מלאה
במסגרת הקורס, הסטודנטים שלנו מקבלים מעטפת מלאה של הכנה לבחינות הסופיות בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת מטעם מועצת רואי חשבון בישראל (“המועצה”). הקורס כולל לימוד מקיף של כלל הנושאים הכלולים במיקוד המועצה המעודכן למועד הרלוונטי, בהתאמות הנדרשות, לצד תרגול פרקטי של כלל הנושאים.

תרגול מעשי וכלים לפתרון
הקורס מקנה כלים להתמודדות עם פתרון שאלות מורכבות תוך עמידה בלוחות הזמנים המאתגרים של בחינות ההסמכה. באמצעות תרגולים מעשיים ושיעורים ממוקדים, הסטודנטים לומדים להתמודד עם כל סוגי השאלות ולהכין את עצמם בצורה המיטבית לבחינה.

ליווי מקצועי ואישי
כל זאת, לצד ליווי צמוד שלנו, הן מקצועי והן אישי, אשר נועד לסייע בהתמודדות עם כלל האתגרים החבויים בדרך ולהקנות לסטודנטים שלנו את הביטחון והמוטיבציה הנדרשים להצלחה בבחינות הסמכה. המרצים שלנו מספקים הדרכה ותמיכה לאורך כל הדרך, עם דגש על התאמה אישית לצרכי הסטודנטים, לרבות שעות קבלה אישיות במהלך הקורס ועד לבחינה. 

יתרונות נוספים
כלל חומרי הלימוד והתרגול מועברים לסטודנטים עם התקדמות הקורס, כולל הרצאות, חוברות תרגילים ופתרונות מפורטים לתרגול וחומרי עזר נוספים.
כחלק מהקורס ייפתח פורום המאפשר שיח פתוח ומשותף בין כלל חברי הקורס, המאפשר למידה תמידית ומתמשכת משאלות שעולות על ידי משתתפי הקורס וכמובן מהמענה הניתן על ידינו לשאלות בנושאים השונים.

צוות הקורס
מנהלים אקדמאיים ומרצים: רו”ח ירון תירוש ורו”ח ועו”ד הילה פילו רבינוביץ

לו”ז הקורס ומועד פתיחה
קורס ההכנה לבחינת המועצה, מועד סתיו 2024, יחל ביום א’, 29.9.2024, ויכלול 21 מפגשים לצד הרצאות ותרגולים דיגיטליים בנושאים בהם לא יערכו מפגשים פרונטליים, אשר יועברו כולם על ידי צוות המרצים שלנו.

מסלולי הלימוד – פרונטלי או דיגיטלי? הבחירה שלך!

התאם את הלמידה לנוחות שלך עם מסלול פרונטלי או דיגיטלי​

כדי להעניק לסטודנטים שלנו את הנוחות והגמישות המקסימלית ואת היכולת לבחור את מסלול הלמידה המתאים להם ביותר, הקורסים שלנו מתקיימים בשני מסלולים:

מסלול פרונטלי
במסלול זה, הסטודנטים נהנים ממפגשים פרונטליים המשלבים גם תכנים דיגיטליים (לרבות הקלטות המפגשים הפרונטליים) הזמינים לצפייה במהלך תקופת הקורס ועד לבחינת המועצה. המסלול הפרונטלי משלב הרצאות לימוד ותרגול מעמיק ברמה גבוהה, עם ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך.

המפגשים יתקיימו במגדלי עזריאלי, הבניין העגול, דרך מנחם בגין 132, תל אביב-יפו (קומה 29 –  קמפוס קידום).

עלות הקורס במסלול הפרונטלי: 7,200 ש”ח (כולל מע”מ)

מסלול דיגיטלי
במסלול זה, הסטודנטים מקבלים הרשאה אישית לתקופה מוגדרת לצפייה בכלל התכנים הדיגיטליים הכוללים, בין היתר, הקלטות של המפגשים הפרונטליים ותכנים נוספים. בנוסף, המסלול הדיגיטלי משלב בפורמט דיגיטלי הרצאות לימוד ותרגול מעמיק ברמה גבוהה, עם ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך.

עלות הקורס במסלול הדיגיטלי: 5,700 ש”ח (כולל מע”מ)

כתובת המפגשים

דרך מנחם בגין 132, תל אביב-יפו מגדלי עזריאלי, הבניין העגול, קומה 29.

החל מהשעה 16:00 - החניה זמינה עבורכם במחיר של 15 ש"ח בלבד.

שאלות נפוצות

הקורס שלנו מתאים לכלל הסטודנטים הנמצאים בשלבי לימוד והכנה לבחינת המועצה בחשבונאות פיננסית מתקדמת, בין אם לבוגרי תואר בחשבונאות בכלל מוסדות הלימוד, בין אם לנבחנים חוזרים ובין אם לניגשים עצמאית לכלל בחינות המועצה.

אנו שמים דגש מיוחד על מקצועית ואיכות החומרים הנלמדים, תוך שילוב ניסיון פרקטי רב שנים, הנגשת החומר הנלמד לסטודנטים מכלל מוסדות הלימוד, הקניית כלים פרקטיים הן לבחינות והן לקריירה המקצועית, והכל תוך מתן יחס אישי וליווי מקצועי בהתאם לצרכי הסטודנט.

הקורס מלווה בחומרי הרצאה מלאים וחומרי תרגול מלאים שהוכנו על ידנו לכלל נושאי הקרוס הנלמדים בשילוב שאלות מבחינות המועצה בעבר.

כלל הסטודנטים מקבלים תוכנית לימוד מומלצת ללימוד ותרגול לאורך הקורס ועד לבחינת המועצה. כמו כן, יינתן מענה פרטני מצוות הקורס להתאמות ספציפיות לסטודנטים מעבר לתוכנית המומלצת, בהתאם לנסיבות ולצרכי הסטודנטים.

המסלולים הינם זהים במהותם מבחינת תכני הקורס, לרבות מספר המפגשים, הליווי המקצועי והאישי, חומרי הלימוד. ההבדל בין שני מסלולי הלימוד נובע מהזכאות להגעה למפגשים הפרונטליים, לרבות אפשרות להצטרף למפגשים הפרונטליים באמצעות זום Live, זכאות שאינה מוקנית לסטודנט שנרשם למסלול הדיגיטלי בלבד.

בוודאי! צוות הקורס יקיים שעות קבלה דיגיטליות בתיאום מראש לצורך יצירת קשר ומתן מענה לשאלות מקצועיות. כמו כן, ניתן יהיה ליצור קשר בתיאום מראש גם מעבר לשעות הקבלה המתואמות, כמו גם לשלוח שאלות בדואר אלקטרוני לצוות הקורס. כל אלו, לצד פורום המתקיים במקביל לקורס ופתוח לכלל הסטודנטים המשתתפים בו, המקנה כלי נוסף לשיתוף ידע ומענה לשאלות על ידי צוות הקורס.

כל סטודנט שנרשם לקורסים מקבל הרשאת גישה אישית לאתר הקורס  הרלוונטי ובו הוא יכול לצפות בחומרי הקורס המועלים מעת לעת לאתר. חומרי הקורס עשויים לכלול הרצאות מצולמות, תרגולים מצולמים, הרצאות ותרגילים בפורמט פי די אף או אקסל ועוד. 

לא. כל חומרי הלימוד יהיו באתר הקורס באופן דיגיטלי ויהיו ניתנים לצפייה בלבד (הקבצים לא ניתנים להורדה).

לאחר ההרשמה לקורסים ופתיחת ההרשאות לסטודנט שנרשם, כל תוכן דיגיטלי שעולה לאתר הקורס הרלוונטי יהיה פתוח לצפייה עד למועד בחינת המועצה הרלוונטית.

יש לכם שאלות נוספות או משהו לא ברור?

דברו איתנו!

גללתם עד לכאן?

אם הגעתם עד כאן, כנראה שאתם רציניים לגבי הצלחתכם בבחינות מועצת רואי חשבון.
הצטרפו לקורס המוביל שלנו בחשבונאות פיננסית מתקדמת,
וקבלו את הכלים, הידע והליווי המקצועי שיעזרו לכם לעבור בהצלחה את הבחינות.

הצטרפו עכשיו ואל תחכו לרגע האחרון!

דילוג לתוכן